Znajdź odpowiedź/Reklamacje i zwroty/Odstąpienie od umowy zakupu

Chcę zwrócić produkt, który do mnie dotarł

Katarzyna Rudnicka-Kuśnierz
opublikował(a) to 25 kwiecień 2013 16:48

Otrzymałeś swoje zamówienie i …

Właśnie! Może się okazać, że bluzka jest za duża, spodnie za małe, a okulary sięgają do połowy czoła. Jak wiesz zakupy przez Internet wiążą się z pewnym ryzykiem. Niestety nie mamy możliwości dotknięcia, sprawdzenia i przymierzenia towaru. Dlatego bardzo prosimy o przemyślane zakupy.

Gdy już nastąpi podobna sytuacja pamiętaj, że może gdzieś w pobliżu są osoby, którym Twoje produkty mogą się przydać i będą nimi zainteresowane. Jeżeli  jednak jesteś zdecydowany na odesłanie do nas zamówienia, wiąże się to z pewnymi krokami i zasadami.

Po pierwsze PAMIĘTAJ, że masz na to 10 dni od otrzymania przesyłki. Jest to bardzo ważna informacja, ponieważ po upływie tego czasu Twój zwrot zostanie odrzucony. W ciągu tych dni powinieneś się skontaktować z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jak zapewne już wiesz, masz do dyspozycji drogę telefoniczną, mailową i chat. Udostępnimy Ci formularz zwrotu i nadamy numer zwracanej przesyłce.

Następnie spakuj zwracane produkty w paczkę, dołącz do niej nadany numer zwrotu oraz paragon.

Bardzo ważne jest, abyś wypełniając formularz określił w jakiej formie mamy dokonać zwrotu pieniędzy:

1. Jeżeli zależy Ci na czasie, często u nas kupujesz, widzisz jakąś ciekawą ofertę na naszej stronie najwygodniej będzie dokonać zwrotu w formie bonu na kolejne zakupy. Środki będą dostępne w zakładce "Twoje Rabaty" i pozostaną tam przez 12 miesięcy.

2. Jeżeli płatności za zamówienia dokonałeś przez PayU, PayPal lub kartą kredytową, proponujemy automatyczny zwrot tą samą drogą. Znacznie przyspieszy to całą procedurę.

3. Jeżeli wpłaty dokonałeś przelewem bezpośrednio na nasze konto bankowe, wypełniając formularz podaj numer konta, na które mamy dokonać przelewu zwrotnego.


Po wypełnieniu formularza i spakowaniu paczki nadaj przesyłkę na adres naszego magazynu:

Złote Wyprzedaże

Al. Krakowska 190a Bud. C1

05-552 Łazy / Wólka Kosowska

 

Kiedy otrzymamy Twoją paczkę pracownik magazynu zweryfikuje czy towar nie nosi śladów użytkowania i przekaże odpowiednią informację do działu księgowego, który zleci zwrot pieniędzy. Jeżeli wszystko będzie w porządku, pieniądze maksymalnie w ciągu 14 dni znajdą się na Twoim koncie. Gdybyśmy mieli jakieś pytania skontaktujemy się z Tobą.

za mało informacji? kliknij tutaj i przejdż do formularza kontaktowego

 
Komentarze do tematu są zablokowane